Showing results for 
Search instead for 
Do you mean 
Reply
Jan 01 2013
By: shadowdalfi First Son 1 posts

MAN I CAN ONLY HOPE

1 replies 267 views Edited Jan 1, 2013

OK So I just learned that uncharted 3 has no single player bonuses. So if I seam a little **bleep** OFF thats why :manindifferent:

now Im just hope that UC 4 has them I don't care if I have to wait I would rathere have a good long game with a ton of content then go though a antire game witch I really have no  motivation for playing now then to be disapointed again I can wait anther 2 years if I have to sand out a trailer a few screen shots that will keep me happy I have UC 2 trust me I can wait if I have to. So if you random person reading this agree tell me or if you disagree and don't think you can wait say some thing if you have a good reason I will  listen who knows I might change my mind. thank you for listening if you see me on UC 2 say hi or kill me if your on the other team

DOOOM
Please use plain text.
Message 1 of 2 (267 Views)
Reply
0 Likes
First Son
Registered: 01/02/2013
1 posts

Re: MAN I CAN ONLY HOPE

Jan 2, 2013

Naughty dog j'ose espérer que vous lirez ce message mais je reve pas trop, pourquoi faire toujours des jeux action aventure avec des armes ? toujours des armes ?

Il n'y a pas que les garçon qui joue au jeux mais les filles aussi et sa nous interesse pas vraiment, j'en est beaucoup entendu dire et moi même qu'on aimerais bien un jeu bien fait comme vous faite, j'ai vu uncharted les graphisme sont magnifique.

Pourquoi ne pas faire un jeu avec des animaux qu'on pourrai choisir parmis plusieur choix, dans leur habitat naturel, savane, montagne, jungle, ...

Avec je ne sais pas ...  un menu ou on pourrai avoir un mode survie et  un autre ou on peut mener la vie que l'on voudrait, choisir un male ou une femelle, faire des petits, chasser, boire, dormir ou juste sallonger comme sa nous chante..

Un jeux qui plaira a tous j'en suis sur,  esperant que vous lirez ce message...

cordialement

Please use plain text.
Message 2 of 2 (239 Views)
Reply
0 Likes