Showing results for 
Search instead for 
Do you mean 
Reply
Uncharted Territory
Registered: 10/08/2013
Online
1983 posts
 

Re: The Never ending how you doing today thread.? Lets hear daily how ya doing.

Apr 3, 2014

Hello good morning.  Im not gonna say everything I am feeling today but what I can tell you is that I am in no mood for going to the university and listen to a horny female professor that always talks about her life before she gets things done with the CLASS. 

 

I am in no mood to spend 8 hours in there today. I am most of my time okay with it but today I just dont feel very well to go there and listen to things that are not that important in my life. 

 

But good things have been happening to me lately but I cannot say them unfortunally. 

 

I hope you all get a good day and stay safe because every day things get worse for some reason.



Proud Member Of The PlayStation LifeStyle Ambassador Program.
Extra Life page. Help me help others. Thanks.
http://www.extra-life.org/index.cfm?fuseaction=portal.fundraisingPage
Message 681 of 1,633 (110 Views)
VP of Gaming
Registered: 09/30/2004
Online
29621 posts
 

Re: The Never ending how you doing today thread.? Lets hear daily how ya doing.

Apr 3, 2014

i barely slept at night and im barely tired...

hmm...


Message 682 of 1,633 (108 Views)
Treasure Hunter
Registered: 03/07/2010
Online
5028 posts
 

Re: The Never ending how you doing today thread.? Lets hear daily how ya doing.

Apr 4, 2014

HiTmAN_90 wrote:

i barely slept at night and im barely tired...

hmm...


Maybe your a bear..lol. Today was a swell day. Nice weather. But fri looks bad and colder rain..
sony playstation gif photo: Playstation. tumblr_m1ilz5Zv2H1qk2rgdo1_500_large.gif
Message 683 of 1,633 (103 Views)
Reply
0 Likes
VP of Gaming
Registered: 09/30/2004
Online
29621 posts
 

Re: The Never ending how you doing today thread.? Lets hear daily how ya doing.

Apr 4, 2014

haha maybe

today was a pretty good day got kinda tired so im gona go watch tv soon and sleep


Message 684 of 1,633 (97 Views)
Treasure Hunter
Registered: 01/03/2009
Offline
5939 posts
 

Re: The Never ending how you doing today thread.? Lets hear daily how ya doing.

Apr 4, 2014

It was a good day. I went to Denny's and got the all you can eat pancakes for $4. I used a 20% card discount which was even cooler. I also went to my sister's softball game considering the fact that I used to play baseball and my sister would almost always go to my games. I almost never go which I find it unfair which is why I went.

 photo a3924071-bf0b-4281-bbe3-eaa8a43e5ad9_zpsa80f5c53.jpg
Message 685 of 1,633 (93 Views)
Treasure Hunter
Registered: 03/07/2010
Online
5028 posts
 

Re: The Never ending how you doing today thread.? Lets hear daily how ya doing.

Apr 4, 2014

Juan1992 wrote:

It was a good day. I went to Denny's and got the all you can eat pancakes for $4. I used a 20% card discount which was even cooler. I also went to my sister's softball game considering the fact that I used to play baseball and my sister would almost always go to my games. I almost never go which I find it unfair which is why I went.


Did you get tired after the pancakes. lol. I love them so but sometimes on a sunday I'll have a few frozen ones and go back to sleep. Now that's the perfect sugar coma..lol. Nice day to ya my forum friend..
sony playstation gif photo: Playstation. tumblr_m1ilz5Zv2H1qk2rgdo1_500_large.gif
Message 686 of 1,633 (89 Views)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 01/03/2009
Offline
5939 posts
 

Re: The Never ending how you doing today thread.? Lets hear daily how ya doing.

Apr 4, 2014

Sweet2525 wrote:

Juan1992 wrote:

It was a good day. I went to Denny's and got the all you can eat pancakes for $4. I used a 20% card discount which was even cooler. I also went to my sister's softball game considering the fact that I used to play baseball and my sister would almost always go to my games. I almost never go which I find it unfair which is why I went.


Did you get tired after the pancakes. lol. I love them so but sometimes on a sunday I'll have a few frozen ones and go back to sleep. Now that's the perfect sugar coma..lol. Nice day to ya my forum friend..

I did eventually stop eating. I snuck some pancackes for my dad since I couldn't finish. I got 7 pancakes in total (idk if they accidentally meant to give me 2 because I got 3 for my 1st course). Put it this way though, those pancackes are diabeetus worthy.

 photo a3924071-bf0b-4281-bbe3-eaa8a43e5ad9_zpsa80f5c53.jpg
Message 687 of 1,633 (88 Views)
VP of Gaming
Registered: 09/30/2004
Online
29621 posts
 

Re: The Never ending how you doing today thread.? Lets hear daily how ya doing.

Apr 4, 2014

gona play some gta 5 today didnt play that in a long time i havent used my ps4 in like a week now


Message 688 of 1,633 (77 Views)
Treasure Hunter
Registered: 03/07/2010
Online
5028 posts
 

Re: The Never ending how you doing today thread.? Lets hear daily how ya doing.

Apr 4, 2014
Today is a good day so far. I just got back from Target and saved me some money. I get my frozen fruit there its way cheaper then the supermarket. I have more over time tomorrow so the cash keeps rolling in nice. I hope it gets warm soon this weather has to go. But I try to keep up my spirits..
sony playstation gif photo: Playstation. tumblr_m1ilz5Zv2H1qk2rgdo1_500_large.gif
Message 689 of 1,633 (71 Views)
I Only Post Everything
Registered: 12/03/2013
Offline
940 posts
 

Re: The Never ending how you doing today thread.? Lets hear daily how ya doing Daily.

Apr 4, 2014
Good n not so good. Good > **bleep**ed up on a bunch of oxys. Cuz the Bad > for my thumb. Getting a shot there. And me terrified of needles. 8°[
Message 690 of 1,633 (70 Views)