Reply
Jan 11 2013
By: Asis_aka_Talent Wastelander 768 posts
Offline

Everyone Takes Losses.............(to me)

45 replies 730 views Edited Jan 11, 2013

I beat 98% if the people I fight someone please stop me... oh also search Playstation Allstars Exposé - Season Premier - on youtube to see why i like to ask for these matches and what not.  I need some competition


YT: DatTeamAxcel for all my latest PSAS related content. I upload everything FFAs 2v2 1v1, Combo & How to Videos, and Player and character breakdowns.
Please use plain text.
Message 1 of 46 (730 Views)
Wastelander
Registered: 04/12/2009
Offline
615 posts
 

Re: Everyone Takes Losses.............(to me)

Jan 11, 2013
These keep getting deleted lol.
Please use plain text.
Message 2 of 46 (726 Views)
Wastelander
Registered: 04/12/2009
Offline
615 posts
 

Re: Everyone Takes Losses.............(to me)

Jan 11, 2013
Actually record yourself using someone that isn't one of the coles.

Anybody can win with them.
Please use plain text.
Message 3 of 46 (723 Views)
Uncharted Territory
Registered: 12/21/2008
Offline
1819 posts
 

Re: Everyone Takes Losses.............(to me)

Jan 11, 2013

shadow9531 wrote:
These keep getting deleted lol.

And as long as we keep reporting them, they will continue to. :smileywink:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
WHAT IS THIS!?
Please use plain text.
Message 4 of 46 (716 Views)
Wastelander
Registered: 09/10/2008
Offline
660 posts
 

Re: Everyone Takes Losses.............(to me)

Jan 11, 2013

"They see me trollin...." this guy was talkin soooo much trash in a 2v2 he deserved every grain of salt.....Exposed....oh yea  @3:54 ROFL

==========================================================
Join ___Night FFAs (haven't decided on a day yet). HIgh Level FFA and 2V2 with Team AXcel. PLAY..LOSE..RAGE..PLAY..LAUGH..RESPECT, GGs. photo 54cce362-3381-425f-bf19-f430528cde96_zps7d13f457.jpg
Please use plain text.
Message 5 of 46 (692 Views)
Reply
0 Likes
Wastelander
Registered: 09/10/2008
Offline
660 posts
 

Re: Everyone Takes Losses.............(to me)

[ Edited ]
Jan 11, 2013

The villian of the forum gets a capture card.....oh gad!

 

The Exposé Begins! instant classic BTW lulz

==========================================================
Join ___Night FFAs (haven't decided on a day yet). HIgh Level FFA and 2V2 with Team AXcel. PLAY..LOSE..RAGE..PLAY..LAUGH..RESPECT, GGs. photo 54cce362-3381-425f-bf19-f430528cde96_zps7d13f457.jpg
Please use plain text.
Message 6 of 46 (682 Views)
Reply
0 Likes
Fender Bender
Registered: 03/09/2009
Offline
4080 posts
 

Re: Everyone Takes Losses.............(to me)

Jan 11, 2013

Why is that on every forum for a game I play competitively whether it be MAG, U2, TM, etc, theres always atleast one do*che who acts like hes the jesus of the game? 

 

I'll never understand these ego maniacs. 

Please use plain text.
Message 7 of 46 (616 Views)
Uncharted Territory
Registered: 07/30/2012
Offline
1660 posts
 

Re: Everyone Takes Losses.............(to me)

Jan 11, 2013

Hey Asis, what's your capture card, if I may ask?

------------------------------------------------
Fresh to death
Please use plain text.
Message 8 of 46 (613 Views)
Reply
0 Likes
Hekseville Citizen
Registered: 08/16/2009
Offline
329 posts
 

Re: Everyone Takes Losses.............(to me)

Jan 11, 2013
You should enter an offline tourney if you really want to show off your skills. Online matches are hardly accurate ways of displaying or determining one's skill level.
Please use plain text.
Message 9 of 46 (596 Views)
Hekseville Citizen
Registered: 02/16/2010
Offline
345 posts
 

Re: Everyone Takes Losses.............(to me)

[ Edited ]
Jan 11, 2013

Xis66 wrote:

"They see me trollin...." this guy was talkin soooo much trash in a 2v2 he deserved every grain of salt.....Exposed....oh yea  @3:54 ROFL


You mean the other way around.  Asis and whoever his 2v2 partner was were talking crap the entire match.  I didn't say anything until my 2v2 partner was knocked out telling him why doesn't his partner back off and do 1v1 if he was such a great player.  So the message I sent to Asis was because their disrespect with me and my 2v2 partner, less with the fact that I could beat him, because I wouldn't have won against him as Parappa and I knew that.  It's an impossible match up.

 

*edit*

 

Although I did say two other statements. " I didn't quit " when my 2v2 partner quit right before I died, they started talking more crap thinking I quit.  I wouldn't blame him, all the crap they were talking.  Then "I thought you were going to hit me with your level two" when Asis mentioned hitting me with his level two earlier in the match, I later dodged it while in my level two.  Aside from that I didn't say anything else. 

 

Please use plain text.
Message 10 of 46 (593 Views)