Reply
Wastelander
Registered: 07/31/2008
Offline
830 posts
 

Re: Please stop giving us Plus members all the crap that no one buys.

Sep 3, 2010

The free games they gave so far are

 

Cuboid

and

Mushroom Wars

 

Both PSN games are very good and got very good scores at www.metacritic.com

 

I had already purchased Cuboid, but I feel happy that I am playing Mushroom Wars....

 

I am not into Minis and Ps1 classics so I can care less about them...

Message 161 of 189 (4 Views)
Reply
0 Likes
Highlighted
Sackboy
Registered: 03/12/2009
Offline
594 posts
 

Re: Please stop giving us Plus members all the crap that no one buys.

Sep 3, 2010
This HAS to be a flipping joke... After reading the announcement of the next content update, and not seeing ONE thing in it that I can use, or even be interested in, this is becoming WORSE, and not better.
Warhawk DEMO? **bleep**... I was bored of warhawk (Which I purchased retail) forever ago.. This is like the recycle bin on PSN.. Junk, and I'm REALLY getting angry. What garbage, what a service!.
I didn't think they could actually make this service any worse...... UNTIL TODAY... Talk about regression.
Message 162 of 189 (4 Views)
I Only Post Everything
Registered: 08/08/2008
Offline
1038 posts
 

Re: Please stop giving us Plus members all the crap that no one buys.

Sep 4, 2010

BCBUDZ wrote:
This HAS to be a flipping joke... After reading the announcement of the next content update, and not seeing ONE thing in it that I can use, or even be interested in, this is becoming WORSE, and not better.
Warhawk DEMO? **bleep**... I was bored of warhawk (Which I purchased retail) forever ago.. This is like the recycle bin on PSN.. Junk, and I'm REALLY getting angry. What garbage, what a service!.
I didn't think they could actually make this service any worse...... UNTIL TODAY... Talk about regression.

Message 163 of 189 (4 Views)
Reply
0 Likes
I Only Post Everything
Registered: 07/14/2007
Offline
1090 posts
 

Re: Please stop giving us Plus members all the crap that no one buys.

Sep 4, 2010
Ya! PS+ and PSN and even Sony...how could you let us down like this?!?!?!
Message 164 of 189 (4 Views)
Reply
0 Likes
I Only Post Everything
Registered: 08/08/2008
Offline
1038 posts
 

Re: Please stop giving us Plus members all the crap that no one buys.

Sep 4, 2010

Woman Sad

Woman Sad

Woman Sad

Woman Sad

Woman Sad

Woman Sad

Woman Sad

Message 165 of 189 (4 Views)
Reply
0 Likes
Wastelander
Registered: 01/19/2008
Offline
770 posts
 

Re: Please stop giving us Plus members all the crap that no one buys.

Sep 4, 2010
once again, PS+ was touted as being for the hardcore PSN gamer/fanboy. Problem is the Hardcore will have already have purchased everything they've offered so far.

I would rather they offer serveral games and you choose which one you want to keep, sorta like a credit/point system. Don't like whats offered? Save your credits or use it for discounts on ANY PSN Purchase
Message 166 of 189 (4 Views)
Reply
0 Likes
Fender Bender
Registered: 07/17/2008
Online
3502 posts
 

Re: Please stop giving us Plus members all the crap that no one buys.

Sep 4, 2010

 


BCBUDZ wrote:
This HAS to be a flipping joke... After reading the announcement of the next content update, and not seeing ONE thing in it that I can use, or even be interested in, this is becoming WORSE, and not better.
Warhawk DEMO? **bleep**... I was bored of warhawk (Which I purchased retail) forever ago.. This is like the recycle bin on PSN.. Junk, and I'm REALLY getting angry. What garbage, what a service!.
I didn't think they could actually make this service any worse...... UNTIL TODAY... Talk about regression.

 

Plus it was supposed to be about the ps3 only, not both the ps3 and psp..

They said only ps3 will have games, demos, ect in ps+.

But now they are turning it into a psp frenzy...

I don't own nor want to own a psp..

Photobucket

1TB 7200RPM Destop HDD Under it's own power outside of the ps3 Smiley Tongue
Message 167 of 189 (4 Views)
Reply
0 Likes
Lombax Warrior
Registered: 06/26/2010
Offline
131 posts
 

Re: Please stop giving us Plus members all the crap that no one buys.

Sep 4, 2010

 


kmsrj2004 wrote:
ya, there 15 crappy games JC. LoL, only game that's good is wipeout

 

Yeah, but each game is worth at least 5 bucks and $5X15games = ending up costing $75 and we only paid $50

so yeah its impossible to get ripped off with this so stop **bleep**ing about it and the games!

jesus **bleep** when u people signed up u KNEW (unless ur retarded or really that into Sony) that not every game that they gave u would be good, but u took a chance anyways. It was your decision, live with it. Do u think Sony really wanted to lose $25 per person who buys plus? they have to give us **bleep**ty games sometimes, while balancing in the good ones like Wipeout HD. 

 

maybe enough pointless swearing would lock this thread! LoL.


http://bfbc2.statsverse.com/sig/clean4/ps3/JCat007x.png
Message 168 of 189 (4 Views)
Treasure Hunter
Registered: 12/30/2008
Offline
5106 posts
 

Re: Please stop giving us Plus members all the crap that no one buys.

Sep 4, 2010

 


JCat007x wrote:

 


kmsrj2004 wrote:
ya, there 15 crappy games JC. LoL, only game that's good is wipeout

 

Yeah, but each game is worth at least 5 bucks and $5X15games = ending up costing $75 and we only paid $50

so yeah its impossible to get ripped off with this so stop **bleep**ing about it and the games!

jesus **bleep** when u people signed up u KNEW (unless ur retarded or really that into Sony) that not every game that they gave u would be good, but u took a chance anyways. It was your decision, live with it. Do u think Sony really wanted to lose $25 per person who buys plus? they have to give us **bleep**ty games sometimes, while balancing in the good ones like Wipeout HD. 

 

maybe enough pointless swearing would lock this thread! LoL.


 

KUDOS

i was going to write every cuss word i know. but dont want another forum ban 




Message 169 of 189 (4 Views)
Reply
0 Likes
Shinra Executive
Registered: 01/09/2010
Online
34863 posts
 

Re: Please stop giving us Plus members all the crap that no one buys.

Sep 5, 2010

 


Arda82 wrote:

The free games they gave so far are

 

Cuboid

and

Mushroom Wars

 

Both PSN games are very good and got very good scores at www.metacritic.com

 

I had already purchased Cuboid, but I feel happy that I am playing Mushroom Wars....

 

I am not into Minis and Ps1 classics so I can care less about them...


Cuboid wasn't free.

 

Message 170 of 189 (4 Views)
Reply
0 Likes