Reply
Nov 25 2013
By: L_A_White_Boy Survivor 2220 posts
Offline

Well It Has Happened Again -__-

16 replies 369 views Edited Nov 25, 2013

First time was a red backpack which looks pretty cool Smiley Happy

 

Red Backpack

 

This second time my backpack is yellow Smiley Very Happy

 

Yellow Backpack

 

Has this occurred to anybody else?? Smiley Surprised


|| Twitter: @L_A_White_Boy ||Twitch: L_A_White_Boy ||
Message 1 of 17 (369 Views)
Survivor
Registered: 09/13/2013
Offline
2220 posts
 

Re: Well It Has Happened Again -__-

Nov 26, 2013

Wow haha

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Spoiler
Photoshop haha

 


|| Twitter: @L_A_White_Boy ||Twitch: L_A_White_Boy ||
Message 2 of 17 (334 Views)
Reply
0 Likes
Sackboy
Registered: 07/14/2011
Offline
486 posts
 

Re: Well It Has Happened Again -__-

[ Edited ]
Nov 26, 2013

Doesn't seems photoshopped to me !

 

I say his rainbow backpack is legit, and an actual leak of a futur customisation !

Message 3 of 17 (326 Views)
Reply
0 Likes
Survivor
Registered: 09/13/2013
Offline
2220 posts
 

Re: Well It Has Happened Again -__-

Nov 26, 2013

Nice work using Paint @Nick-A-30 lol next time grab the scaling for the white background Smiley Very Happy


|| Twitter: @L_A_White_Boy ||Twitch: L_A_White_Boy ||
Message 4 of 17 (315 Views)
Reply
0 Likes
Sackboy
Registered: 05/17/2013
Offline
498 posts
 

Re: Well It Has Happened Again -__-

Nov 26, 2013
Man I'm jelly for real.
Message 5 of 17 (288 Views)
Reply
0 Likes
Survivor
Registered: 09/13/2013
Offline
2220 posts
 

Re: Well It Has Happened Again -__-

Nov 26, 2013

burriizy wrote:
Man I'm jelly for real.

why?? Smiley Surprised

and I'm hoping for a green one next Smiley Very Happy


|| Twitter: @L_A_White_Boy ||Twitch: L_A_White_Boy ||
Message 6 of 17 (283 Views)
Reply
0 Likes
Sackboy
Registered: 05/17/2013
Offline
498 posts
 

Re: Well It Has Happened Again -__-

Nov 26, 2013
I wanna red backpack. The yellow look radtastic too, it's not fair.
Message 7 of 17 (279 Views)
Reply
0 Likes
Survivor
Registered: 09/13/2013
Offline
2220 posts
 

Re: Well It Has Happened Again -__-

Nov 26, 2013

burriizy wrote:
I wanna red backpack. The yellow look radtastic too, it's not fair.

I think the red backpack looks better than the yellow one IMO haha


|| Twitter: @L_A_White_Boy ||Twitch: L_A_White_Boy ||
Message 8 of 17 (275 Views)
Reply
0 Likes
Sackboy
Registered: 05/17/2013
Offline
498 posts
 

Re: Well It Has Happened Again -__-

Nov 26, 2013
Ima look for some hacks so I can get DAT lime green
Message 9 of 17 (164 Views)
Reply
0 Likes
Survivor
Registered: 09/13/2013
Offline
2220 posts
 

Re: Well It Has Happened Again -__-

Nov 26, 2013

burriizy wrote:
Ima look for some hacks so I can get DAT lime green

lol you find that hack but mine are not hacks. they are mearly glitches Smiley Very Happy


|| Twitter: @L_A_White_Boy ||Twitch: L_A_White_Boy ||
Message 10 of 17 (161 Views)
Reply
0 Likes