Reply
Jun 28 2013
By: amine-griffy Lombax Warrior 109 posts
Offline
Accepted Solution

camp camp camp

[ Edited ]
45 replies 551 views Edited Jun 28, 2013

Hello 

Well after completing the game i thought i give the online a go maybe its gonna be good like uncharted but i was disappointed the amount of campers in this game is unbelievable people camp in one place , SA worst than uncharted 2 

The guns are over-powered the burst remind me of the fall when uncharted beta came out ,  radar on the game , no co-op 

Well sorry ND the online is boring and it will never be good as uncharted . So im gonna get my trophies and sell the game and stick with unchartee3 till the four come out cause i cant stand campers

http://s4.photobucket.com/user/leviosacho/media/6063e192-edce-4bf4-be38-1f5c5d2df1b7.jpg.html
Please use plain text.
Message 1 of 46 (551 Views)
Treasure Hunter
Registered: 12/07/2011
Online
5304 posts
 

Re: camp camp camp

Jun 28, 2013

HAHAHAHA Uncharted 3 sucks.

Please use plain text.
Message 2 of 46 (532 Views)
Reply
0 Likes
Lombax Warrior
Registered: 04/30/2013
Offline
250 posts
 

Re: camp camp camp

Jun 28, 2013

calcunnon wrote:

HAHAHAHA Uncharted 3 sucks.


U3>TLOU

Please use plain text.
Message 3 of 46 (526 Views)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 12/07/2011
Online
5304 posts
 

Re: camp camp camp

Jun 28, 2013

ReiLongbow wrote:

calcunnon wrote:

HAHAHAHA Uncharted 3 sucks.


U3>TLOU


Nope.

Please use plain text.
Message 4 of 46 (524 Views)
Reply
0 Likes
Uncharted Territory
Registered: 11/07/2008
Offline
1801 posts
 

Re: camp camp camp

Jun 28, 2013

calcunnon wrote:

ReiLongbow wrote:

calcunnon wrote:

HAHAHAHA Uncharted 3 sucks.


U3>TLOU


Nope.


^^^

http://www.youtube.com/user/TheGOODKyle
http://www.twitch.tv/thegoodkyle
Please use plain text.
Message 5 of 46 (522 Views)
Reply
0 Likes
Lombax Warrior
Registered: 04/30/2013
Offline
250 posts
 

Re: camp camp camp

Jun 28, 2013

calcunnon wrote:

ReiLongbow wrote:

calcunnon wrote:

HAHAHAHA Uncharted 3 sucks.


U3>TLOU


Nope.


Gotta be joking, i played u3 for a year and had fun, this game lasted about 3 hours and realized it was crap.

Please use plain text.
Message 6 of 46 (519 Views)
Reply
0 Likes
Naughty Paw
Registered: 07/23/2012
Online
4627 posts
 

Re: camp camp camp

Jun 28, 2013

lol you complained about UC3 too, then said TR is better than UC3...

--
It's a common fact that anyone who does better than you is a lagger.
Please use plain text.
Message 7 of 46 (509 Views)
Sackboy
Registered: 06/20/2013
Offline
524 posts
 

Re: camp camp camp

[ Edited ]
Jun 28, 2013




amine-griffy wrote:

Hello 

Well after completing the game i thought i give the online a go maybe its gonna be good like uncharted but i was disappointed the amount of campers in this game is unbelievable people camp in one place , SA worst than uncharted 2 

The guns are over-powered the burst remind me of the fall when uncharted beta came out ,  radar on the game , no co-op 

Well sorry ND the online is boring and it will never be good as uncharted . So im gonna get my trophies and sell the game and stick with unchartee3 till the four come out cause i cant stand campers


People actually dont camp that much, they just move around SLOWLY to make sure they are aware of their surroundings. But to **bleep** that want to run all the time it seems like camping. Also, if you just move around a lot of course they are gonna know you are coming and just wait for you, thats the smart thing to do. So you just need to get better and not complain. I only see ppl legit camp when its Last Man Standing.

 

Guns OP? lol, you really didnt play much. Burst Rifle?? Burst rifle sucks at long range, ok at mid, and good at close, whats OP there? Radar makes sense. You only show up on radar if you make noise (running, shoot) which would give away your position anyway, or if youve been seen. If you are seeing ppl "camp in one place" you should be grinning and laughing as you toss a molotov/bomb at them. Your fault, not theirs.

 

No co-op is a legit disappointment, but we will see what happens. Now, if you just dont like the game, thats fine, to each his own, but your "reasons" for dissing it are flawed.

"Dont you have somewhere else to be stupid?"

"Not until 4"
Please use plain text.
Message 8 of 46 (503 Views)
Reply
0 Likes
Fender Bender
Registered: 11/21/2012
Offline
3647 posts
 

Re: camp camp camp

Jun 28, 2013
It took me 8+ hours for me to get fully into multiplayer. Having an opinion after just 3 is just rushing to conclusions.
Also I witnessed no camping, only from those who are the last ones standing, and that's understandable.
Please use plain text.
Message 9 of 46 (493 Views)
Ghost of Sparta
Registered: 01/08/2010
Offline
15217 posts
 

Re: camp camp camp

Jun 28, 2013
The opinions of known mental patients are not to be considered seriously.
Please use plain text.
Message 10 of 46 (477 Views)