Reply
Treasure Hunter
Registered: 03/09/2013
Offline
4945 posts
 

Re: 2300 kills, 0 deaths - player insists stats are legit, lol

May 31, 2013
This guy needs to realize that it's a videogame. Who cares if you do good or bad? Everyone will forget about you in a match or two.
 photo sig_zpsfya567e6.jpg
Message 11 of 117 (702 Views)
Last Guardian
Registered: 01/04/2012
Offline
10262 posts
 

Re: 2300 kills, 0 deaths - player insists stats are legit, lol

May 31, 2013
Dude, the gif is kinda laggish for mobile version :l

As for this KDR freako, I don't get it. I mean, I try my best to acknowledge different ways people have fun in the game, but that's unrealistic. I don't even think this guy helps his teammates, at all,
Hardcore Mode and Raffica enthusiast; former CEO of Obey Manufacturing, Los Santos, SA; Second Wave Agent specializing in medical training and CERA-JTF EMT
Message 12 of 117 (701 Views)
Reply
0 Likes
Treasure Hunter
Registered: 01/28/2011
Offline
3825 posts
 

Re: 2300 kills, 0 deaths - player insists stats are legit, lol

May 31, 2013

Yeah I have seen him, hes a joke.

Said the same thing when I ran into him, we sent him away negative.


He quits always before the end.

 

 

 

I have been waiting to run in to him again while with my usual crowd I run with.

 

As soon as he gets a death we are all going to sign out in unison.

 

 

P.S I have also seen a player with a 0-2000 kdr.  I think hes doing the same thing but in reverse.

 

I want to be the reason you're looking down at your phone laughing as you walk into a pole.
Message 13 of 117 (690 Views)
Fender Bender
Registered: 04/20/2010
Offline
3654 posts
 

Re: 2300 kills, 0 deaths - player insists stats are legit, lol

May 31, 2013

DEATH__MACHINIST wrote:

Yeah I have seen him, hes a joke.

Said the same thing when I ran into him, we sent him away negative.


He quits always before the end.

 

 

 

I have been waiting to run in to him again while with my usual crowd I run with.

 

As soon as he gets a death we are all going to sign out in unison.

 

 

P.S I have also seen a player with a 0-2000 kdr.  I think hes doing the same thing but in reverse.

 


haha, I like the idea of signing out all 5 to give him his deaths, but I doubt it will work because if you sign out during the victory/loss screen, then the kills and deaths still don't count, many people do that to avoid people spamming them with hatemail, because you can't see if someone quitted in the victory/loss screen, pathetic people Smiley Sad

Message 14 of 117 (675 Views)
Reply
0 Likes
Uncharted Territory
Registered: 04/21/2010
Offline
1200 posts
 

Re: 2300 kills, 0 deaths - player insists stats are legit, lol

[ Edited ]
May 31, 2013

It's funny but I ran into players with similar stats and actually thought of doing the same thing with a party of 5 (all players sign out) just to ruin it for them.

 

But I don't know how they do it, at least not the ones with a great win/loss ratio. Does anyone know?

Is that playing in a party of five, dlc off, back out until super noobs show up, camping with ping, going 3-0 and consider it a great result and so on? Or is it "3tdm boosting" (don't even know how that really works to be honest)?

Message 15 of 117 (647 Views)
Reply
0 Likes
Last Guardian
Registered: 11/24/2011
Offline
11298 posts
 

Re: 2300 kills, 0 deaths - player insists stats are legit, lol

May 31, 2013
There's a way to quit that won't change your stats. But yeah, KDR has always being a joke in this game.
Message 16 of 117 (633 Views)
Reply
0 Likes
Fender Bender
Registered: 08/21/2011
Offline
2402 posts
 

Re: 2300 kills, 0 deaths - player insists stats are legit, lol

May 31, 2013

Why did you even ask if they were legit?

Message 17 of 117 (612 Views)
Wastelander
Registered: 07/16/2012
Offline
650 posts
 

Re: 2300 kills, 0 deaths - player insists stats are legit, lol

May 31, 2013

What's the point of having your KDR that high when your WLR is that low?

Die Hard Like A Tryhard
Message 18 of 117 (600 Views)
Highlighted
Survivor
Registered: 12/25/2011
Offline
2203 posts
 

Re: 2300 kills, 0 deaths - player insists stats are legit, lol

May 31, 2013

Haha yup those stats are legit, its amazing what people do for a few numbers. Smiley LOL

If you think something is impossible, you’ll make it impossible.
Message 19 of 117 (571 Views)
Reply
0 Likes
Lombax Warrior
Registered: 04/24/2010
Offline
192 posts
 

Re: 2300 kills, 0 deaths - player insists stats are legit, lol

May 31, 2013

Hielke6991 wrote:

Why did you even ask if they were legit?


I didn't. I asked why he's cheating to get stats that no one believes anyway. It was just a way of telling him what a joke he is Smiley Tongue

 

Now I'm asking you guys how people get such stats - especially those with an almost perfect win/loss - and what you think of it Smiley Wink

 

I don't really care about other people's stats. But when you see 2300 kills and 0 deaths... lol. It's not the first time I ran into such a stats-wh***. I usually just laugh, but this extreme example here made me more curious than usual Smiley LOL

Message 20 of 117 (558 Views)
Reply
0 Likes